adres:

    Łobudzice 54

    97-425 Zelów


    sekretariat:

    tel./fax (44) 634-22-89

    tel. kom. 530-738-585


    dyrektor szkoły:

    tel. (44) 634-10-12


    napisz do nas:

    lobudzice@interia.pl


  "Co to znaczy być wychowawcą młodzieży? Znaczy to po prostu - dawać, służyć, pomagać, inspirować. Wychowanie polega na wydobywaniu z jednostki wszystkiego tego, co w niej dobre."

                                                 Aleksander Kamiński

Plastyczny kogel - mogel

Plastyczny kogel - mogel, czyli mieszanka różnych prac artystycznych, różnorodnych działań twórczych wykonanych przez uczniów podczas zdalnego nauczania. Przedstawiamy kolejne „dzieła”, które zwykle są nowym wyzwaniem dla uczniów. Kolorowe, ciekawe, pełne fantazji i twórczości. Wystarczy uruchomić wyobraźnię, która przecież nie ma granic…i wszystko nabiera kształtów oraz kolorów! Zapraszamy do naszej małej „galerii sztuki szkolnej”.

B. Stępień

Czytaj więcej: Plastyczny kogel - mogel

Tęcza, biedronka i Ja!

„W czasie deszczu dzieci się nudzą…” to rzecz oczywista! Ale gdy ustanie ulewa i zaświeci słoneczko...pojawia się ona – kolorowa, tajemnicza tęcza!!! Zachwycamy się jej widokiem, podziwiamy piękno natury! Wychodzimy z domu, udajemy się na spacer, podczas którego możemy spotkać np. biedroneczki, co są w czarne kropeczki! Ach te wiosenne klimaty! Uczniowie kl. I zainspirowani zmiennością aury i urokami natury – postanowiły utrwalić te zdarzenia w swoich pracach, które przy twórczym wsparciu rodziców tworzyły w ramach realizowanych online zajęciach plastycznych. Dzieci tak ochoczo malowały, wyklejały, że pomyślały, „dorzucą” tu coś swojego – bardziej trafnego od autoportretu nie mogły wymyślić! Spójrzcie sami co z tego wyniknęło!

B. Stępień

Czytaj więcej: Tęcza, biedronka i Ja!

Inspirujący świat KIMMY CANTRELL'A

Tym razem, badamy niesamowite dzieła KIMMY CANTRELL`A!
Kimmy Cantrell to amerykański rzeźbiarz, który tworzy wspaniałe gliniane maski. Kimmy używa wielu form do opowiadania swoich historii - od wolnostojących rzeźb po martwe kolaże. Wykorzystuje asymetrię, aby podważyć tradycyjne definicje piękna, jak sam często twierdzi i wyjaśnia: „Chcę pokazać piękno wady”. Zgłębiając tajniki tej niesamowitej sztuki, wykorzystując prace artysty, zainspirowani niepowtarzalnymi działami - postanowiliśmy uruchomić własną wyobraźnię i stworzyć osobiste maski. EFEKT...sprawdźcie sami!

B. Stępień

Czytaj więcej: Inspirujący świat KIMMY CANTRELL'A

Robimy sygnalizator świetlny!

Każdy wie, że na czerwonym czeka się!

Bezpieczeństwo na drodze to kolejny temat realizowany w formie prowadzonego kształcenia na odległość.  Nasi pierwszoklasiści w ramach przypomnienia utrwalali zasady właściwego zachowania się na drodze oraz przechodzenia przez jezdnię. W miastach o większej liczbie mieszkańców, przejścia dla pieszych oraz skrzyżowania „wyposażone” są w sygnalizację świetlną. Znaczenie poszczególnych kolorów świateł sygnalizatorów znają już nasi uczniowie kl. Ia. Wiedzą oni, jak zachować ostrożność będąc pieszym - uczestnikiem ruchu drogowego.   A oto własnoręcznie wykonane przez nich sygnalizacje świetlne!

                                                                                                    B. Stępień

Czytaj więcej: Robimy sygnalizator świetlny!

Co piszczy w trawie?

„Co znajduje się w trawie?
Może dwa pawie?!
Ale co piszczy w niej?
Na ten temat mam wiedzy coraz mniej…”

A może na to pytanie znajdziemy odpowiedź oglądając wybrane prace naszych małych artystów!? Rysunki wykonane zostały przez uczniów kl. Ia w domu, w ramach nauczania zdalnego, którego tematem była „Wiosenna łąka i jej zwykli – niezwykli mali mieszkańcy”. Każdy przedstawiony zakamarek łąki - to inna historia. Jakie tajemnice kryją się w gęstwinach traw? Popatrzcie!

                                                                                       B. Stępień

Czytaj więcej: Co piszczy w trawie?

Z cyklu...GALERIE PRAC UCZNIÓW – „TULIPANY”

Nauczanie na odległość przybiera różne formy i barwy! Tym razem tematem zdalnych zajęć plastycznych było przybliżenie sylwetki i poznanie tajników sztuki brazylijskiego artysty Romero Britto, który w swoich dziełach łączy elementy kubizmu, pop-artu i graffiti, używając żywych kolorów i odważnych wzorów jako wizualnego wyrazu nadziei, marzeń i szczęścia. Wzorując się na jego pracach, nasi uczniowie stworzyli własne unikatowe – przepiękne wiosenne „Tulipany”. Jak sobie poradzili z tą wymagającą cierpliwości i skupienia techniką, dającą w efekcie końcowym cudne zestawienia kolorystyczne? Zobaczcie... 

B. Stępień

Czytaj więcej: Z cyklu...GALERIE PRAC UCZNIÓW – „TULIPANY”


Brak wydarzeń w kalendarzu
Sierpień 2020
Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Licznik odwiedzin

Dzisiaj4
Wczoraj8
Bieżący tydzień79
Bieżący miesiąc99
Wszystkich66404